lauantai 2. helmikuuta 2008

Tanssiva ahdistelija iskee jälleen

Ei tanssia tarkoittaa ei.

EI työpaikkaromanssia minulle kiitos!
Kirjoittanut: vasemman jalan pahvisaapas 2.2.2008 klo 17.10

Minua hieman nuorempi työkaveri on alkanut käyttäytyä vähän kummallisesti minua kohtaan ja en oikein tiedä miten asiaan suhtautua. Hän kyllä flirttailee kaikkien naisten kanssa huumorilla (kuulemma hän on kuitenkin oikeasti varsin ujo ja "luotettava" ??? miehenalku) ja siksi olenkin antanut asian olla, mutta nyt minusta menee jo ahdistavaksi. Ohi kävellessään hän on alkanut "tanssia" minulle, käydessäni varastossa hän tuppautuu mukaan, hän tuijottaa minua niin, että muut ovat alkaneet vihjaille jotain epämääräistä ja nyt viimeisimpänä hän on lahetelly minulle omituisia emaileja työpostiin!

Mitenköhän olisi mahdollista mahdollisimman epänolosti tehdä selväksi, että meillä ei tule ikinä olemaan mitään työsuhdetta jännittävämpää. Hajamielinen hymähtely ja huomitoota jättäminen ei tunnu toimivan vaan piekmminkin vahvistava hänen käytöstään. Tavallaan mitään todellista suoranaista ehdottelua ei kuitenkaan ole tapahtunut, joten olisi hassua oikeastaan tehdä mitään muuta?

Ei kommentteja: